In het Customer Facing Analytics team zijn we op zoek naar een nieuwe collega die ons kan ondersteunen bij het Self Service Data Platform, met een focus op Data Engineering. Je zult gebruikers adviseren over het gebruik van verschillende tools zoals Databricks, Fabric, Synapse en Dataiku. Bovendien geef je trainingen aan gebruikers en bied je hands-on ondersteuning bij de ontwikkeling van dataproducten. Met uitstekende vaardigheden in (Spark)SQL en Python ben je in staat om gebruikers effectief te helpen. Binnen het team ben je verantwoordelijk voor de continuïteit van onze dienstverlening en fungeer je als schakel tussen techniek en business.
De ideale kandidaat beschikt over goede communicatievaardigheden en daadkracht. Je hebt organisatiesensitiviteit en een klantgerichte instelling, en kunt analytisch en conceptueel denken. Daarnaast heb je een sterk probleemoplossend vermogen en ben je in staat om proactief te werk te gaan in de ondersteuning van gebruikers. Ervaring met tools en technologieën binnen Data Engineering is een pré. Je bent een teamspeler en bent voorbereid om je kennis te delen binnen het team.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.