Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausomzetverloningover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Coördinerend Service …

Logo Havenbedrijf Rotterdam N.V.

Coördinerend Service & Contract Manager

Havenbedrijf Rotterdam N.V.

World Port Center, Wilhelminakade 909 Rotterdam
 | 
01-11-2025
36 UUR REAGEER VOOR 10-10-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Over de afdeling Real Estate

De afdeling Real Estate beheert en ontwikkelt vastgoed in de grootste haven van Europa. Onze vastgoedportefeuille is omvangrijk en divers, variërend van kantoren, werkplaatsen, scholen tot verkeerscentrales en meer. Wij streven naar duurzaam, compliant en toekomstbestendig vastgoedbeheer dat bijdraagt aan de activiteiten in de haven. Met een focus op kwaliteit en samenwerking zijn wij toegewijd aan het optimaliseren van onze vastgoedprocessen.

Jouw rol

Als Service- en Contractmanager ben jij verantwoordelijk voor het strategisch beheer van vastgoedcontracten en dienstverlening. Je bewaakt de kwaliteit, stuurt op prestaties en zorgt voor optimale samenwerking met leveranciers en interne stakeholders. Daarnaast heb je een sleutelrol in het realiseren van compliance, duurzaamheid en technisch beheer volgens de NEN 2767-methodiek.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Ontwikkelen en implementeren van strategieën voor service- en contractmanagement binnen de vastgoedportefeuille.
  • Coördineren van complexe aanbestedingstrajecten en contractonderhandelingen.
  • Beheren van contracten gedurende de volledige levenscyclus, inclusief monitoring, evaluatie en herziening.
  • Zorgen voor naleving van wet- en regelgeving, compliance-eisen en interne richtlijnen.
  • Integreren van duurzaamheidseisen in contracten en leveranciersmanagement.
  • Toepassen en bewaken van de NEN 2767-conditiemeting in het beheerproces.
  • Sparren met interne en externe partijen over installatietechnische en bouwkundige vraagstukken.
  • Rapporteren over contractprestaties en adviseren over optimalisaties.

Vereist Profiel

Je beschikt over een relevante opleiding op hbo- of wo-niveau en hebt aantoonbare ervaring in service- en contractmanagement, bij voorkeur binnen vastgoedbeheer. Inhoudelijke kennis van gebouwgebonden installaties en bouwkundige elementen is essentieel. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, bent resultaatgericht en kunt goed samenwerken met verschillende partijen. Daarnaast heb je een analytische mindset en ben je in staat om complexe vraagstukken te vertalen naar praktische oplossingen.

Eisen

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met contractmanagement, aanbestedingen in de vastgoedwereld.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met levenscyclus beheer van vastgoed.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar inhoudelijke kennis van gebouwgebonden installaties en bouwkundige aspecten.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met compliance-eisen en ervaring met NEN 2767-conditiemeting.
  • Sterke onderhandelingsvaardigheden. Heeft op senior niveau ervaring met onderhandelen en weet doelstellingen daarin sterk te verwoorden en te verdedigen. Dit dient in een eventueel gesprek aantoonbaar te worden gemaakt.
  • Kandidaat heeft HBO/WO werk- en denkniveau.
  • Kandidaat is op de hoogte gesteld van het screeningsproces van HbR (voor aanvullende informatie zie tekst veld arbeidsvoorwaarden)
  • Inschrijvingen waarin een ZZP'er wordt aangeboden (zowel rechtstreeks als via een tussenpartij) komen niet in aanmerking.

Wensen

  • HbR hanteert voor deze aanvraag een richtlijntarief binnen een range van € 100,00 - € 125,00 per uur
  • Kandidaat is beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op 22 oktober.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
World Port Center, Wilhelminakade 909 Rotterdam
Vanaf:
Tot:
01-11-2025
31-12-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 10-10-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved