Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Consulent HRM

Logo Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard

Consulent HRM

Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard

Gelderland
 | 
Z.s.m.
32 UUR REAGEER VOOR 12-05-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor ZZP’ers, ook niet met een eigen BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie toe.

Uitvoeringsvoorwaarde

Bij het verstrekken van de opdracht aan de ondernemer dient ervoor gezorgd te worden dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking tot stand komt. De inschrijver moet dit waarborgen en rekening houden met het feit dat de werkzaamheden onder direct toezicht van de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard worden uitgevoerd. Dit betekent dat de criteria voor zelfstandigheid volgens de Wet DBA niet van toepassing zijn. De organisatie benadrukt dat ZZP’ers, ongeacht hun rechtsvorm, niet in aanmerking komen voor deze opdracht.

Omschrijving Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard

De Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard (BVEB) ondersteunt de gemeenten Maasdriel en Zaltbommel op het gebied van Financiën, Juridische zaken, Informatisering & Automatisering en HRM. Met 75 collega's werken we in Zaltbommel of Kerkdriel of digitaal. Onze organisatie kenmerkt zich door een open en informele sfeer, waarbij aandacht voor de mens centraal staat en talenten worden erkend. Professionals krijgen de ruimte om hun werk zelfstandig uit te voeren, met duidelijke afspraken over resultaten en prioriteiten voor een efficiënte werkomgeving.

Opdracht

In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van diverse servicevragen van managers en medewerkers, zowel per telefoon als via e-mail (Topdesk). Jij fungeert als vraagbaak en zoekt naar de juiste antwoorden. Verder zorg je voor een klantgerichte en sprankelende dienstverlening op het gebied van HR-processen en -procedures, voer je administratieve werkzaamheden met betrekking tot in-, door- en uitstroom uit, werk je aan recruitmentwerkzaamheden, en organiseer je centrale opleidingen en introductieprogramma's. Kortom, een uitdagende rol met veel diversiteit!

Vereiste profielbeschrijving

Voor deze functie is het van belang dat je communicatief vaardig bent en een klantgerichte instelling hebt. Je dient ervaring te hebben met HR-processen en administratieve taken. Daarnaast is het belangrijk dat je in staat bent om zelfstandig te werken, problemen op te lossen en efficiënt te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Een proactieve houding en het vermogen om goed samen te werken in een team zijn essentieel. Bij voorkeur heb je een relevante opleiding in HRM of vergelijkbare ervaring.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau;
  • Aantoonbare werkervaring als HRM consultant.

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau op HRM-vakgebied (40 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als HRM consultant (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met procesautomatisering met e-hrm in Youforce (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft pakketten (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente (10 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • - Accuraat;
  • - Klantgericht;
  • - Communicatief vaardig in woord en geschrift;
  • - Digitaal vaardig;
  • - Samenwerken;
  • - Assertiviteit;
  • - Organiseren.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Gelderland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
31-12-2025
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 12-05-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved