De rol van Business Implementatie Manager is cruciaal voor het succes van de selectie en implementatie van een nieuw communicatieplatform binnen de afdeling Klant en Facturatie van Vitens. Dit platform zal niet alleen binnen deze afdeling worden ingezet, maar ook door andere afdelingen. Je zal verantwoordelijk zijn voor het managen van het project vanuit een bedrijfsstrategie-perspectief, vanaf de fase waarin de requirements worden opgesteld tot de uiteindelijke livegang medio 2026. Belangrijke taken zijn onder andere het organiseren van testen, opleidingen en het waarborgen van een soepele overgang naar het nieuwe systeem. Je moet ook een visie op kennismanagement ontwikkelen ter voorbereiding op de volgende implementatiefase.
Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding en hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in klantcontact- of callcenteromgevingen. Je hebt expertise in de specifieke gebieden van WFM en QM. Je weet verschillende stakeholders effectief te managen, van de werkvloer tot het managementniveau, en beheert de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift. Daarnaast heb je ervaring met implementaties in callcenteromgevingen en ken je de toekomstige ontwikkelingen in deze sector. Je bent een verbindende schakel binnen het projectteam en flexibel inzetbaar, met een voorkeur voor hybride werksetting.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.