In het team Publiekszaken van de gemeente Waterland werk je nauw samen met ongeveer 14 collega's. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe klanten en voert een gevarieerd takenpakket uit, zowel aan de balie als in de backoffice. Je staat klanten bij met diverse aanvragen, zoals rijbewijzen, reisdocumenten en verhuizingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de Basisregistratie Personen (BRP) en voer je taken uit met betrekking tot adresonderzoek en briefadressen. Je schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden en beantwoordt zelfstandig vragen aan de telefoon, waarbij je gebruik maakt van verschillende informatiebronnen.
Wij suchen een enthousiaste en servicegerichte medewerker met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je hebt ervaring in een klantgerichte functie en kunt werken binnen wettelijke kaders. Daarnaast ben je in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken en ben je proactief in het oplossen van problemen. Je werkt goed samen in teamverband en hebt een flexibele houding tegenover de taken die je worden toebedeeld. Kennis van (basis)registratieprocessen is een pré.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.