Voor het Touchpoint Excellence (TPE) team zijn we op zoek naar een allround Digital Analyst die zich richt op het optimaliseren van digitale touchpoints. Jouw rol is fundamenteel voor het verhogen van digitale verkoop en het verlagen van de kosten door een uniforme en conversiegerichte aanpak. Je werkt data-gedreven en ondersteunt teams in het opstellen en monitoren van KPI's, met een focus op A/B-tests en statistische analyses. In een agile omgeving deel je kennis met collega's in de Digital Analytics Authority en draag je bij aan initiatieven met team-overstijgende impact. Dit is een kans om je te ontwikkelen als expert en tegelijkertijd waarde te maximaliseren voor Vattenfall.
Je hebt ervaring in data-analyse binnen web- en applicatietoepassingen en bent bekend met digitale analytics tools zoals Google Analytics. Je hebt kennis van A/B-test tools, tag management systemen en dashboarding tools zoals Power BI. Je bent vaardig in SQL, Javascript, HTML en CSS, en spreekt vloeiend Nederlands en Engels. We zoeken iemand met sterke communicatieve vaardigheden, die het belang van data-gedreven werken kan vertegenwoordigen en bereid is om kennis te delen door trainingen te geven. Daarnaast ben je een kritische sparringpartner die zowel teamleden als de Product Owner uitdaagt bij belangrijke keuzes.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.