De Gemeente Nieuwegein zoekt een enthousiaste casemanager voor een tijdelijke functie van 24 uur per week, gedurende 6 maanden. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van vergunningsaanvragen en conceptverzoeken met betrekking tot bouwwerkzaamheden. Je zult samenwerken met een team van ruim 100 professionals om Nieuwegein te verbeteren en te verduurzamen. Er wordt van je verwacht dat je beschikt over kennis van het omgevingsrecht en gemeentelijke beleid omtrent bouw en ruimtelijke ordening. Een klantgerichte en samenwerkingsgerichte instelling zijn essentieel voor deze functie.
Wij zoeken een kandidaat met een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding in Bouw, Milieu of Planologie, aangevuld met ruime werkervaring in een vergelijkbare functie binnen een gemeente of de bouwwereld. Een relevante hbo-opleiding kan ook in aanmerking komen, mits aangevuld met enkele jaren ervaring. Kennis van plantoetsing en de laatste ontwikkelingen binnen het omgevingsrecht zijn vereist. Daarnaast zijn goede communicatieve vaardigheden, een verbindende instelling en de capaciteit om zelfstandig en proactief te werken, cruciaal voor het succes in deze rol.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.