Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Administratief onder …

Logo Gemeente Ameland

Administratief ondersteuner Juridische zaken & Communicatie

Gemeente Ameland

onbekend
 | 
01-11-2025
€ 70 - € 90 20 - 24 UUR REAGEER VOOR 29-09-2025 VIA DAS

Beschrijving

Bij de gemeente Ameland werken we mét mensen, vóór mensen. In een omgeving waarin zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening en duurzaamheid hand in hand gaan, zetten wij ons dagelijks in voor een veilige en prettige leefomgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Als jij jouw talenten wilt inzetten om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze Waddengemeente en ervoor wilt zorgen dat Ameland ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig blijft, dan is deze kans voor jou. Wij zijn op zoek naar een administratief ondersteuner voor Juridische Zaken en Communicatie. Sluit jij je aan bij ons managementteam?

Gewenste Profiel

  • Aantoonbare ervaring in administratieve ondersteuning, bij voorkeur binnen juridische of communicatieafdelingen.
  • Ervaring met het werken in een gemeentelijke of publieke organisatie is een pré.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactieve houding en in staat om zelfstandig en in teamverband te werken.
  • Goede kennis van relevante wet- en regelgeving is een pluspunt.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Aantoonbare werkervaring als ondersteuner/medewerker op het gebied van administratie en communicatie
  • Minimaal een relevante opleiding op MBO+/HBO niveau

Wensen

  • U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te kunnen/willen invullen.
  • Kennis en ervaring in de rol van administratief ondersteuner binnen juridische en communicatieve processen.
  • Bereidheid het eventuele 'toetsend' interview aan te gaan

Verantwoordelijkheden

  • Administratieve ondersteuning zoals dossierbeheer, termijnbewaking en het verzenden en op route brengen van brieven, voorstellen en adviezen.
  • Bijhouden van de gezamenlijke mailbox, het zaaksysteem, de contractendatabank en de content-kalender.
  • Coördinatie van Woo-verzoeken.
  • Contactpersoon voor officiële publicaties via DROP.
  • Plaatsen van berichten op sociale media, website en de gemeentelijke huis-aan-huis informatiebrief.

Competenties

  • Minimaal een relevante afgeronde MBO+/HBO-opleiding.
  • Aantoonbare ervaring met administratieve ondersteuning en communicatie.
  • Kennis en ervaring in het werken in een complexe politiek-maatschappelijke omgeving is een pré.
  • De voor deze functie noodzakelijke competenties, zoals goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, goed kunnen samenwerken, flexibel zijn en goed kunnen prioriteren.
  • Enthousiasme en zelfstandigheid in het uitvoeren van werkzaamheden.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Vanaf:
Tot:
01-11-2025
30-04-2026
Max tarief:
90 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
24 uur
reageer voor 29-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved