Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausomzetverloningover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Accountmanager/Jobhu …

Logo Gemeente Tytsjerksteradiel

Accountmanager/Jobhunter

Gemeente Tytsjerksteradiel

Burgum
 | 
20-10-2025
TOT € 85 16 - 32 UUR REAGEER VOOR 09-10-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Beschrijving

Wij zijn op zoek naar twee medewerkers voor een interessante opdracht van 32 uur per week, waarbij elke medewerker een inzet heeft van 16 uur per week. Als accountmanager krijg je de kans om jouw kennis van de diverse klantgroepen van de gemeente in te zetten en ben je verantwoordelijk voor het creëren van passende werkplekken voor werkzoekenden. Je moet creatief zijn in het vinden van oplossingen en kansen zien waar anderen dat niet doen. Je bouwt en onderhoudt relaties met het lokale bedrijfsleven in gemeente Tytsjerksteradiel, en voert bedrijfsbezoeken uit om samenwerkingsafspraken te maken. Dit stelt langdurig werkzoekenden in staat om de stap naar een betaalde baan te maken.

Vereist profiel

  • Ervaring in accountmanagement en/of jobcoaching.
  • Kennis van en netwerk binnen de lokale arbeidsmarkt.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Creatief en oplossingsgericht denken.
  • In staat om samenwerkingsrelaties op te bouwen en te onderhouden.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • De kandidaat heeft Hbo werk- en denkniveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring(< 5 jaar) in een vergelijkbare functie als jobhunter.
  • De kandidaat heeft ervaring met, minimaal 3 jaar met verschillende doelgroepen van de gemeente. (onder andere Statushouders)
  • De kandidaat heeft een brede aantoonbare kennis van de Participatiewet en het Sociaal Domein en specifieke kennis van de lokale arbeidsmarkt.
  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis van de regelingen en subsidies die betrekking hebben op de diverse klantgroepen.
  • De kandidaat kan aantonen dat hij/zij succesvol is/is geweest in bemiddeling.
  • De kandidaat is in het bezit van een rijbewijs.
  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.

Wensen

  • 70,00000000000001 % De kandidaat is communicatief vaardig en heeft een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pré is.

Verantwoordelijkheden

  • Benaderen en bezoeken van werkgevers om de passende baan voor de kandidaat van de gemeente te zoeken, tijdens dit proces houd je de betrokken consulent op de hoogte van het proces;
  • Gezamenlijk met de kandidaat ga je op bezoek bij de werkgever, je bereidt deze bezoeken samen met de werkzoekende goed voor;
  • Neemt deel aan lokale en regionale overleggen en informeert de consulenten over de ontwikkelingen en en nieuwe projecten;
  • Fungeert als intermediair tussen werkgevers, werkzoekenden en gebiedsconsulenten;
  • Je bent verantwoordelijk voor alle acquisitieactiviteiten om werkgevers aan ons te binden of nieuwe werkgevers te werven in Tytsjerksteradiel.
  • Adviseren en informeren van de werkgever op gebied van de Participatiewet;
  • Nauw samenwerken met met de gebiedsconsulenten en accountmanagers;
  • Verzorgen van de projectadministratie;
  • Verbindend en systemisch werken en denken.

Competenties

  • Communicatief toegankelijk
  • Dienstverlenend
  • Flexibel
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Burgum
Vanaf:
Tot:
20-10-2025
28-02-2026
Max tarief:
85 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 09-10-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved