Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Specialist arbeidsma …

Logo Gemeente Breda

Specialist arbeidsmarktbemiddeling van Oekraïense ontheemden en statushouders Breda

Gemeente Breda

Breda
 | 
23-06-2025
36 UUR REAGEER VOOR 13-06-2025 VIA DAS

Specialist arbeidsmarktbemiddeling van Oekraïense ontheemden en statushouders Breda

De gemeente Breda zoekt een Specialist in arbeidsmarktbemiddeling voor Oekraïense ontheemden en statushouders. Deze rol is ontstaan uit de wens om de arbeidsintegratie van deze groep te verbeteren, gezien hun werkpotentie en de huidige uitdagingen in de bestaande dienstverlening. De specialist zal verantwoordelijk zijn voor het opzetten van een gedegen bemiddelingsstrategie, het organiseren van banenmarkten en het onderhouden van contacten met regionale werkgevers. De opdracht loopt van 23 juni 2025 tot 23 maart 2026 en vereist een planmatige aanpak om duurzame werkgelegenheid voor de doelgroep te realiseren.

Vereist profiel

  • Senior ervaring in arbeidsmarktbemiddeling, specifiek voor ontheemden en statushouders.
  • Uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Analytisch vermogen en ervaring in het opstellen van adviesrapporten.
  • Kennis van de juridische kaders (ROO) rondom deze doelgroep.
  • Vaardigheid in het organiseren van evenementen zoals banenmarkten en speeddates.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • Voor de inzet van zzp’ers heeft de gemeente Breda een contract met Haert BV (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp- contractmanagement. Haert BV gaat namens de gemeente Breda het contract met de zzp'er aan. De zzp'er gaat uren registreren in Flex West-Brabant en stuurt de factuur naar Haert BV. Met uw inschrijving verklaart u akkoord te zijn met het zzp-contractmanagement via Haert BV.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG algemeen. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met het bemiddelen van Oekraïense ontheemden, met het opzetten van opleidingstrajecten voor statushouders en het gebruik van het systeem Suite GWS4All. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft kennis van de Regeling Opvang Ontheemden Oekraïne (ROO). Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat is in het bezit van een geldige Noloc Jobcoach-certificering. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige certificaat hiervan kunnen tonen.

Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 1 jaar ervaring met Djuma gemeentelijke registratie. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring met het bemiddelen van statushouders. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Sterk communicatief vermogen, stakeholdermanagement, inlevingsvermogen richting de Oekraïners, organisatiebewust (Gemeente Breda) werken. - Ervaring met werkgeversbezoeken, opstarten van bemiddeling en organiseren van transport. - Ervaring met het organiseren van banenmarkten en regionale samenwerkingen. - Ervaring met inzet van taal- en sollicitatietrainingen - Kennis van de lokale bedrijven in regio Breda De week van 16-20 juni is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Sterk communicatief vermogen, stakeholdermanagement, inlevingsvermogen richting de Oekraïners, organisatiebewust (Gemeente Breda) werken.
  • Ervaring met werkgeversbezoeken, opstarten van bemiddeling en organiseren van transport.
  • Ervaring met het organiseren van banenmarkten en regionale samenwerkingen.
  • Ervaring met inzet van taal- en sollicitatietrainingen
  • Kennis van de lokale bedrijven in regio Breda De week van 16-20 juni is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
23-06-2025
23-03-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 13-06-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved