Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Projectondersteuner

Logo Gemeente Apeldoorn

Projectondersteuner

Gemeente Apeldoorn

Apeldoorn, Gelderland
 | 
01-07-2025
TOT € 52.5 32 - 36 UUR REAGEER VOOR 16-06-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor ZZP’ers, ook niet met een eigen BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie toe.

Onze Ambitie

De samenleving verandert continu, en dat vraagt om een organisatie die wendbaar blijft en in control is. De gemeente Apeldoorn streeft ernaar om haar uitvoeringskracht te vergroten en strategisch vermogen te versterken. Dit mooie streven vraagt om betrokken medewerkers die deze ambitie willen waarmaken. Samen werken we aan een beter Apeldoorn voor de toekomst! Binnen de organisatie opereren we in vier thema’s: Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke Ontwikkeling, en Dienstverlening & Bedrijfsvoering.

Onze Cultuur

De vier kernwaarden van gemeente Apeldoorn zijn vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Vakmanschap betekent dat we beschikken over uitgebreide kennis en kunde. Onze innovatiekracht stelt ons in staat om op veranderingen in te spelen, terwijl betrouwbaarheid inhoudt dat we doen wat we beloven. We zijn geworteld in de Apeldoornse samenleving en streven naar actieve samenwerkingen met inwoners, bedrijven en andere instanties. We geloven dat bundeling van kennis en inzicht leidt tot de beste oplossingen voor onze inwoners, nu en in de toekomst.

Opdracht

De afdeling Projecten, Programma’s en Interim Management (PPIM) van de gemeente Apeldoorn is op zoek naar een gedreven en nauwkeurige projectondersteuner. In deze rol ondersteun je projectteams in hun werkzaamheden door operationele, administratieve en organisatorische taken uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van projectvergaderingen, verzorgt de verzending van agenda's en stukken, en zorgt voor een gestructureerde opvolging van actiepunten. Jouw bijdrage is essentieel voor het succes van onze projecten en het functioneren van onze teams.

Gewenst Profiel

We zoeken iemand met een proactieve houding en sterke organisatorische vaardigheden. Ervaring in projectondersteuning en uitstekende communicatieve vaardigheden zijn een vereiste. Je moet zelfstandig kunnen werken, nauwkeurig zijn en beschikken over goede administratieve vaardigheden. Teamwork is essentieel, dus een collegiale instelling en de bereidheid om samen te werken met diverse partijen zijn belangrijk. Bij voorkeur heb je een relevante administratieve of organisatorische opleiding afgerond.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Het ingediende CV bevat maximaal 3 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 3 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  • De kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde MBO+ opleiding op het gebied van bedrijfsadministratie, secretarieel, of vergelijkbaar.
  • De kandidaat heeft ervaring met de taken zoals genoemd in het functieprofiel.
  • De kandidaat is per 1 juli 2025 beschikbaar voor 32 – 36 uur per week.
  • Het maximale uurtarief is € 52,50 exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Wensen

  • Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie van maximaal 2 pagina’s (met lettertype Arial grootte 10 of 12) voor de opdracht, waarin minimaal in wordt gegaan op: Over welke vaardigheden en competenties beschikt u, die volgens u nodig zijn voor deze opdracht;
  • Licht toe waarom u geschikt bent voor deze opdracht en dus om de beschreven taken uit de functieomschrijving kunt uitvoeren. De gemeente Apeldoorn vindt het belangrijk dat uit de motivatie naar voren komt dat de kandidaat energiek is, zelfstandig kan werken maar ook een teamspeler is en een aanpakker is die overzicht houdt (maximaal 100 punten). A: De motivatie scoort onvoldoende: de vaardigheden/competenties komen niet (allemaal) naar voren uit de motivatie (0 punten). B: De motivatie scoort voldoende: de vaardigheden/competenties komen allemaal naar voren uit de motivatie (50 punten). C: De motivatie scoort goed: de vaardigheden/competenties komen allemaal naar voren uit de motivatie en er wordt een duidelijke link gelegd tussen de vaardigheden/competenties en de beschreven taken uit de functieomschrijving (100 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent flexibel, innovatief, loyaal, doortastend en stressbestendig;
  • Je bent verbindend en communicatief sterk;
  • Je hebt energie en weet dit over te brengen in de samenwerking.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Apeldoorn, Gelderland
Vanaf:
Tot:
01-07-2025
01-07-2026
Max tarief:
52.5 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 16-06-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved