Als projectleider bij de Gemeente Halderberge ben je tijdelijk verantwoordelijk voor het aansteken van initiatief binnen Team Regie & Verbinding. Je werkt aan projecten die onze samenleving direct beïnvloeden, zoals scholen, dorpshuizen, woningbouw en religieus erfgoed. Je zult verantwoordelijk zijn voor de afstemming, voorbereiding, planning, realisatie en evaluatie van projecten. Met jouw leiderschap breng je mensen en doelen samen en zorg je ervoor dat projecten op een effectieve manier worden uitgevoerd. Deze tijdelijke uitdaging biedt de kans om een wezenlijk verschil te maken in de gemeenschap en om een waardevolle bijdrage te leveren aan het lokale welzijn.
Jouw profiel omvat enthousiasme, proactiviteit en een resultaatgerichte instelling. Je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie, met een sterke achtergrond in het aansturen van projectteamleden. Kennis van relevante wet- en regelgeving is essentieel. Je weet taken effectief te delegeren aan vakspecialisten en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden. Daarbij ben je in staat je in te leven in de behoeften van anderen en is samenwerking met diverse disciplines voor jou vanzelfsprekend.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.