Als projectleider Reorganisatie ben je verantwoordelijk voor de tactische en operationele uitvoering van de reorganisatie binnen de directie P&O. Je coördineert het projectteam REO P&O en bent het aanspreekpunt voor het implementatietraject van de reorganisatie, inclusief de nazorg. Je rapporteert aan de programmamanager en bent lid van de regiegroep. Daarnaast schakel je specialisten in waar nodig en stem je af met interne stakeholders. Je begeleidt het plaatsingsproces, coördineert de administratieve verwerking en bewaakt de voortgang om het reorganisatieproces zorgvuldig en volgens planning uit te voeren.
De ideale kandidaat heeft ruime ervaring in projectmanagement, bij voorkeur binnen de publieke sector. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt effectief samenwerken met verschillende stakeholders. Je hebt kennis van HR-processen en reorganisatie trajecten en toont initiatief in het coördineren van complexe processen. Daarnaast ben je resultaatgericht en in staat om te schakelen tussen verschillende belangen. Een relevante opleiding in Human Resources of een vergelijkbaar vakgebied is een pré.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.