Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Projectleider optima …

Logo Gemeente Breda

Projectleider optimalisatie en inkoop arbozorgdiensten

Gemeente Breda

Breda
 | 
01-07-2025
€ 24.9 - € 2025 16 UUR REAGEER VOOR 13-06-2025 VIA DAS

Projectomschrijving

De afdeling HR bij de Gemeente Breda is op zoek naar een senior Projectleider optimalisatie en inkoop arbozorgdiensten. Deze functie heeft een flexibiliteit van 16-32 uur, afhankelijk van de voortgang van de opdracht, met een initiële duur van één jaar. De projectleider moet ervaring hebben in het domein van Arbo, Gezondheid en Verzuim, en in staat zijn om de regie te voeren over de selectie van een nieuwe arbodienstverlener en de implementatie van dit contract. De opdracht omvat het schrijven van een businesscase, opstellen van een projectplan en implementatie van het nieuwe contract, inclusief contractmanagement.

Vereist Profiel

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau; bij voorkeur een (para) medische opleiding.
  • Minimaal 10 jaar ervaring in het domein van Arbo, Gezondheid en Verzuim.
  • Ervaring in de rol van Projectleider, zowel opdrachtgever als opdrachtnemer.
  • Werkervaring in organisaties met meer dan 4000 medewerkers.
  • Uitstekende organisatorische, projectmatige en regisserende vaardigheden.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • Voor de inzet van zzp’ers heeft de gemeente Breda een contract met Haert BV (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp- contractmanagement. Haert BV gaat namens de gemeente Breda het contract met de zzp'er/leverancier aan. De zzp'er gaat uren registreren in Flex West-Brabant en stuurt de factuur naar Haert BV. Met uw inschrijving verklaart u akkoord te zijn met het zzp-contractmanagement via Haert BV.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 10 jaar ervaring in het in het domein van Arbo, Gezondheid en Verzuim. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft 10 jaar ervaring in de rol van Projectleider. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring zowel aan de opdrachtgever als aan de opdrachtnemerskant in het domein van Arbo, Gezondheid en Verzuim. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met complexe veranderopgaven en besluitvorming op strategisch niveau in grote complexe politieke en of maatschappelijke organisaties in het domein van Arbo, Gezondheid en Verzuim op het gebied van duurzame inzetbaarheid. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft werkervaring met Arbo en Verzuim in organisaties met meer dan 4000 medewerkers. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde paramedische opleiding op HBO niveau. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. • Je beschikt over uitstekende organisatorische, projectmatige en regisserende vaardigheden; • Je bent in staat visie, mensen en belangen te verbinden; • Je hebt strategisch denkvermogen, sterke schrijfvaardigheden en goede communicatieve kwaliteiten; • Je bent sterk in communicatie op verschillende besluitvormingslevels; De data 17 en 18 juni zijn gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Je beschikt over uitstekende organisatorische, projectmatige en regisserende vaardigheden;
  • Je bent in staat visie, mensen en belangen te verbinden;
  • Je hebt strategisch denkvermogen, sterke schrijfvaardigheden en goede communicatieve kwaliteiten;
  • Je bent sterk in communicatie op verschillende besluitvormingslevels; De data 17 en 18 juni zijn gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
01-07-2025
30-06-2026
Max tarief:
2025 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
16 uur
reageer voor 13-06-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved