De processpecialist speelt een cruciale rol binnen de afdeling Planning, Control en Kwaliteit en werkt samen met verschillende vertegenwoordigers binnen de organisatie. Als medior processpecialist ben je verantwoordelijk voor het oppakken van taken op tactisch en operationeel niveau, gericht op procesgericht werken. Je zult betrokken zijn bij het verder uitwerken van de procesarchitectuur en het opstarten van het PVO-stelsel, evenals het verbeteren van bestaande processen binnen de organisatie. Dit omvat ook het ontwikkelen van een toolbox voor interne collega's en het begeleiden van evaluaties op het gebied van procesverbetering. Je hebt een voortrekkersrol in het professionaliseren van werkprocessen en het opzetten van digitale samenwerkingsvormen.
We zoeken een medior processpecialist met sterke analytische vaardigheden en ervaring in procesmanagement. Je hebt een hands-on mentaliteit en bent in staat om zelfstandig projecten te initiëren en te leiden. Je kunt goed samenwerken met verschillende stakeholders en hebt ervaring in het begeleiden en implementeren van procesverbeteringen. Kennis van en ervaring met digitale tools en samenwerkingsvormen is een pré. Daarnaast moet je goed kunnen communiceren en beschikken over een proactieve en resultaatgerichte werkhouding.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.