Een baan bij Waadhoeke betekent werken volgens onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, integriteit en betrouwbaarheid. Als medewerker Toegang ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en zorgaanbieders in de regio. De rol van Toegang is cruciaal in de aanmeldfase, waar je telefonisch contact hebt, vragen onderzoekt en de urgentie van situaties analyseert. Je weet op effectieve wijze de juiste routes te bewandelen om mensen snel de nodige hulp of ondersteuning te bieden. Je wordt omringd door een hecht team dat kennis en ervaring deelt, waardoor je volop mogelijkheden hebt om bij te dragen aan een betere gemeentelijke dienstverlening.
Wij zoeken een stressbestendige en communicatief vaardige professional die de juiste vragen stelt en snel tot de kern van de zaak komt. Je moet in staat zijn om in een dynamische omgeving te werken en te genieten van de afwisseling in je taken. Een teamspeler die zich inzet voor de inwoners van de gemeente en die proactief de eigen kracht van de bewoners stimuleert. Ervaring binnen het sociale domein is een pré, maar we verwelkomen ook kandidaten die zich willen ontwikkelen in deze sector.