Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Medewerker Relatiebe …

Logo Gemeente Apeldoorn

Medewerker Relatiebeheer

Gemeente Apeldoorn

Gelderland
 | 
Z.s.m.
TOT € 54 32 UUR REAGEER VOOR 13-06-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor ZZP’ers, ook niet met een eigen BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie toe.

Onze ambitie

De maatschappij is voortdurend in beweging, wat vraagt om een adaptieve organisatie. Wij streven ernaar om wendbaar te blijven en controle te houden over onze processen. Onze ambitie is om de uitvoeringskracht te vergroten en het strategisch vermogen te versterken. Dit vereist betrokken mensen die deze visie willen realiseren. Samen bouwen we aan het Apeldoorn van morgen, met focus op vier thema's: Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke Ontwikkeling en Dienstverlening & Bedrijfsvoering.

Onze cultuur

De gemeente Apeldoorn hanteert vier kernwaarden: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Vakmanschap staat voor onze uitgebreide kennis en expertise. Innovatiekracht stelt ons in staat om adequaat te reageren op veranderingen. Betrouwbaarheid betekent dat wij onze beloftes nakomen. We zijn diep geworteld in de Apeldoornse gemeenschap en werken actief samen met inwoners, bestuur, bedrijven en andere overheidsinstanties. Wij geloven dat samenwerking cruciaal is voor het bereiken van de beste oplossingen voor onze inwoners, zowel nu als in de toekomst. Wij investeren in deze samenwerkingen, want we zijn ervan overtuigd dat we samen meer kunnen bereiken dan alleen.

Opdracht

Als Medewerker Relatiebeheer ben je het eerste aanspreekpunt voor zorgaanbieders met vragen over het berichtenverkeer. Je bent verantwoordelijk voor de declaratieverwerking en voert controles uit met betrekking tot rechtmatigheid. Daarnaast zorg je ervoor dat het administratieve financiële proces tussen de gemeente en zorgaanbieders soepel verloopt. Maandelijks verzorg je rapportages en bespreek je verbeterpunten met de zorgaanbieders. Daarnaast hechten we waarde aan een teamgeest waar iedereen elkaar ondersteunt en samenwerkt. Ben je zelfstandig, proactief, ben je niet bang om het gesprek aan te gaan en sta je stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Gewenst profiel

Wij zoeken een medewerker met een achtergrond in administratie en relatiebeheer. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken binnen een team. Een proactieve houding en zelfstandigheid zijn essentiële eigenschappen die je meebrengt. Daarnaast is het belangrijk dat je financiële processen goed begrijpt en dat je kunt omgaan met diverse stakeholders, zoals zorgaanbieders en andere gemeentelijke afdelingen. Een positieve, oplossingsgerichte instelling maakt jou de ideale kandidaat voor deze rol binnen de gemeente Apeldoorn.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  • De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk per 1 september 2025 beschikbaar.
  • De kandidaat is beschikbaar voor 32 uur per week.
  • De kandidaat is iedere week op vrijdag beschikbaar.
  • De kandidaat beschikt over een werk- en denkniveau op minimaal mbo-4 niveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van declaratieverwerking.
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring op het gebied van berichtenverkeer.
  • De kandidaat is de Nederlandse taal vaardig (in zowel woord als geschrift).
  • De kandidaat is vaardig in Word en Excel.
  • Het maximale uurtarief is € 54,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Wensen

  • De kandidaat heeft kennis van declaratieprocessen binnen de applicatie Zorgned (40 punten).
  • De kandidaat heeft kennis over relevante wet- en regelgeving (Wmo en Jeugdwet) (20 punten).
  • De kandidaat heeft affiniteit met cijfers, financiën en financiële stromen (maximaal 10 punten). A: De kandidaat heeft geen affiniteit (0 punten). B: De kandidaat heeft matige affiniteit (4 punten). C: De kandidaat heeft hoge affiniteit (10 punten). Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, fee Flextender en overige kosten (maximaal 30 punten). A: Een uurtarief tussen de €40 - €45 (30 punten). B: Een uurtarief tussen de €46 - €50 (20 punten). C: Een uurtarief tussen de €51 - €54 (10 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent in staat om nieuwe applicaties je snel eigen te maken;
  • Je bent enthousiast en betrokken bij je werk en collega’s;
  • Je bent een echte procesdenker met een scherp oog en in staat om ‘over je eigen werk heen te kunnen kijken’;
  • De eigenschappen zorgvuldig, kwaliteitsbewust en resultaatgericht zijn op jou van toepassing;
  • Je staat stevig in je schoenen en hebt een zakelijke, maar dienstverlenende aanpak.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Gelderland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
28-02-2026
Max tarief:
54 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 13-06-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved