Wij zoeken voor deze functie 4 nieuwe collega’s. Binnen het Landelijk Informatiepunt (20 collega’s) van BIJ12 ben je onderdeel van het Loket (8 collega’s). Het Loket ondersteunt een aantal projecten binnen het groene domein met telefonische en schriftelijke ondersteuningsvragen. Een van de projecten is het Landelijk Informatiepunt Wolf. Daarnaast zijn er nog andere projecten, zoals Faunazaken en de Nationale databank Flora en Fauna (NDFF). Bij BIJ12 werken enthousiaste en gemotiveerde medewerkers in een professionele en open werksfeer.
Als medewerker van het BIJ12-loket ben je hét aanspreekpunt voor vragen vanuit externe relaties over onderwerpen binnen het groene domein. Vragen worden zowel telefonisch als schriftelijk gesteld, met een focus op het Landelijk Informatiepunt Wolf. Het is jouw taak om vragen van veehouders en andere geïnteresseerden te beantwoorden, en waar nodig door te verwijzen naar inhoudelijke experts. Je legt klantvragen nauwkeurig vast in het registratiesysteem en doet voorstellen voor verbeteringen op basis van de analyses van vragen en reacties.
Je bent dienstverlenend, klantgericht en hebt interesse in het groene domein. Met je MBO+ werk- en denkniveau en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, ben je in staat om een breed scala aan vragen te beantwoorden. Je hebt ervaring in een helpdeskfunctie en kunt goed omgaan met stress. Je werkt zelfstandig maar waardeert ook de teamdynamiek. Verder heb je oog voor kwaliteit, details en kun je goed plannen en organiseren.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.