Onze ambitie is om een veerkrachtige organisatie te zijn in een vitale samenleving. Wij streven naar een uitstekende dienstverlening voor inwoners, organisaties en bedrijven. Als betrouwbare en betrokken partner willen we bijdragen aan een leefomgeving waar het goed wonen en werken is. Ons team bestaat uit collegiale, dienstverlenende, ondernemende en open mensen die zich inzetten voor onze kernwaarden: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met enthousiasme, kennis en plezier bieden we oplossingen voor de uitdagende vraagstukken van de gemeenten waarvoor wij werken.
Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en instellingen die contact met ons opnemen. Je bent in staat om vragen, klachten en problemen van klanten direct te beantwoorden. Je start jouw werkzaamheden bij het Telefonisch Informatie Punt (TIP) en hebt de mogelijkheid om door te groeien naar andere communicatiemiddelen zoals e-mail, social media en het sociaal loket. Wij zoeken iemand die zich goed in het team kan integreren en die bereid is om zijn of haar vaardigheden verder te ontwikkelen.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.