Als Medewerker Frontoffice Burgerzaken ben jij het visitekaartje van de gemeente Halderberge. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een klantgerichte dienstverlening aan inwoners, waarbij je ondersteuning biedt bij belangrijke levensmomenten zoals het aanvragen van paspoorten en het regelen van huwelijken, geboortes of overlijdens. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt met een glimlach en aandacht voor de burger. Geen dag is hetzelfde en dat maakt deze functie zowel uitdagend als waardevol. Met een informele en prettige werkomgeving kom je terecht in een team waar samenwerking centraal staat.
Je hebt een mbo-diploma dat aansluit bij de functie, zoals BOBZ of MLO-BZ, en beschikt over ruime ervaring in een vergelijkbare rol. Je staat bekend om je klantvriendelijkheid en goede dienstverlening. Daarnaast ben je flexibel en denk je graag mee met oplossingen. Ervaring met Centric is een pré, en je hebt beschikbaarheid op maandag ochtend, dinsdag ochtend, woensdag middag en vrijdag. Je bent er op gericht om inwoners op een professionele en prettige manier te helpen.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.