Als Klantmanager Inkomen bij GR de Bevelanden draag je bij aan de bestaanszekerheid van inwoners die in financiële problemen verkeren. Je zorgt ervoor dat zij adequaat geholpen worden met aanvragen voor bijzondere bijstand, levensonderhoud en inkomensondersteunende regelingen. Met jouw empathisch vermogen en juridische kennis begeleid je hen door het complexe sociale zekerheidsrecht en draag je bij aan hun sociale zekerheid. Je werkt samen met collega’s en externe partners om de juiste uitkeringen tijdig te verstrekken en bent alert op fraudepreventie. Dit dynamische en maatschappelijk betrokken beroep biedt volop kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Wij zoeken een enthousiaste Klantmanager Inkomen met een hbo-opleiding in sociale of juridische richting, of een mbo-4 diploma in financieel-economische of sociaaljuridische dienstverlening. Je hebt werkervaring in een juridische omgeving, bijvoorbeeld bij een gemeentelijke sociale dienst, en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. Je bent in staat om een grote caseload te beheren en houdt je hoofd koel onder druk. Je bent oplossingsgericht, denkt buiten de kaders en houdt van samenwerken met zowel interne als externe partners. Kortom, je bent iemand die maatschappelijke impact wil maken in een politiek bestuurlijke organisatie.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.