Als Interim Recruitment Lead ben je verantwoordelijk voor de uitvoerende taken binnen de werving en selectie. Je richt je op het uitzetten van vacatures en inhuuropdrachten, en het voeren van gesprekken met kandidaten. Het doel is om de werving en selectie medewerker weer terug te laten keren naar de functie, waarbij je ook een schakel bent in het meenemen van de huidige medewerker in de werkzaamheden. Je vertaalt strategische groeiplannen naar een concrete roadmap met bijbehorende processen, tools en SLA's. Verder zorg je voor een proactieve sourcing en het opbouwen van talent pipelines in de standaard werkwijze.
Onze publieke organisatie, Omgevingsdienst, heeft stevige groeiambities en streeft naar professionalisering van het recruitmentproces. Jij bent degene die tijdelijk de leiding neemt, processen stroomlijnt en het team naar een hoger niveau tilt. Tevens heb je een belangrijke rol in de implementatie van de employee journey binnen het recruitmentproces en zal je aanbevelingen doen voor de aanbesteding van een ATS. Deze opdracht is voor zes maanden met een optie tot verlenging en start op dinsdag 27 mei, waarbij de focus ligt op drie speerpunten: Technologie - het selecteren en implementeren van een nieuw ATS; Team - opzetten van structuur en coaching; Proces - het groeiplan vertalen naar concrete en meetbare recruitmentacties.
Je hebt ervaring in recruitment en werving en selectieprocessen en je bent in staat om een team te coachen en te begeleiden. Je kunt strategische plannen vertalen naar praktische en meetbare acties. Kennis van en ervaring met ATS-systemen is een pré. Je bent proactief, resultaatgericht en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden. Ook ben je in staat om een positieve impact te maken op zowel de processen als de teamdynamiek.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.