Omnichannel is gericht op het verbeteren van digitale dienstverlening voor gemeenten door een basisniveau te creëren dat kan doorgroeien naar een hoger niveau van uitvoering. Dit initiatief focust op het ontwikkelen van naadloze, gebruiksvriendelijke digitale kanalen die proactief en transparant zijn. Diverse services zoals MijnZaken, MijnBerichten en MijnTaken zijn ontwikkeld om inwoners en gemeenten beter met elkaar te verbinden. Als Informatieanalist speel je een cruciale rol in het verbeteren van deze digitale diensten en werk je samen met een team van diverse specialisten. Clou van dit project is het creëren van een uniforme en consistente gebruikerservaring binnen de NL Design System architectuur.
Voor de rol van Informatieanalist zoeken wij iemand met een sterke achtergrond in informatieanalyse en informatiemodellering. Je hebt ervaring in het werken met digitale diensten en bent vertrouwd met UX-design en architectuurprincipes. Je kunt goed samenwerken met verschillende specialisten en bent in staat om complexe informatiemodellen te documenteren. Daarnaast ben je communicatief vaardig en heb je een proactieve houding bij het verbeteren van overheidsdienstverlening. Affiniteit met de gemeentelijke sector en kennis van de Wet modernisering bestuurlijk elektronisch verkeer (Wmebv) zijn een pré.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.