Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Helpdesk medewerker

Logo Gemeente Nunspeet

Helpdesk medewerker

Gemeente Nunspeet

Gemeente Nunspeet
 | 
Z.s.m.
24 UUR REAGEER VOOR 20-06-2025 VIA DAS

Functieomschrijving

De gemeente Nunspeet is op zoek naar een Helpdesk medewerker voor 24 uur per week. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en inwoners met IT-vragen of problemen. Je werkt samen met een collega om de helpdesk te runnen, waarbij je alle binnenkomende verzoeken professioneel en klantgericht behandelt. Het registreren, analyseren en oplossen van technische problemen behoort tot jouw takenpakket. Je zorgt ervoor dat iedereen soepel gebruik kan maken van de systemen en applicaties van de gemeente.

Gewenst Profiel

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau in ICT of vergelijkbare richting.
  • Ervaring in een helpdeskfunctie of met klantcontact is een pré.
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactief, klantgericht en probleemoplossend ingesteld.
  • Kennis van veelvoorkomende software en systemen is een plus.

Eisen

  • MBO diploma van een afgeronde opleiding in de ICT richting;
  • Ervaring met veelvoorkomende hard- en software (minimaal met: Active Directory, Windows 10/11 en Ivanti Workspace).

Wensen

  • Wens 1 Uit het curriculum vitae blijkt dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar beschikt over: Ervaring met ITIL Voldoet volledig - Kandidaat heeft > 1 jaar ervaring met het werken met ITIL (10 punten) Voldoet deels - Kandidaat heeft een half jaar tot maximaal 1 jaar ervaring met het werken met ITIL (5 punten) Voldoet niet - Kandidaat heeft geen tot maximaal een half jaar ervaring met het werken met ITIL (0 punten)
  • Wens 2 Uit het curriculum vitae blijkt dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar beschikt over: Kandidaat heeft relevante werkervaring, als Helpdeskmedewerker Voldoet volledig - Kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring als Helpdeskmedewerker (10 punten) Voldoet deels - Kandidaat heeft 1 tot 3 jaar werkervaring als Helpdeskmedewerker (5 punten) Voldoet niet - Kandidaat heeft 0 tot 1 jaar werkervaring als Helpdeskmedewerker (0 punten)

Competenties

  • Kerncompetentie 1 Kandidaat kan goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk en kan technische zaken helder en begrijpelijk uitleggen.
  • Kerncompetentie 2 Kandidaat vindt het leuk om mensen verder te helpen en is geduldig en servicegericht in zijn/haar benadering.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Gemeente Nunspeet
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
31-12-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
24 uur
reageer voor 20-06-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved