Ben jij een gepassioneerde functioneel beheerder met ervaring in het onderhoud en beheer van applicaties? Dan zijn wij op zoek naar jou! In de rol van Functioneel Beheerder Financiën binnen de Gemeente Breda ga je processen onderzoeken en verbeteren met digitale middelen. Je zorgt voor optimale dienstverlening aan interne klanten en verbetert de (digitale) samenwerking. Je organiseert en voert efficiënt het beheer van diverse applicaties uit en werkt zelfstandig aan complexe ontwikkelingsvraagstukken. Samen met andere teams binnen de gemeente coördineer je acceptatietesten en geef je advies over systeemontwikkeling en inrichting.
Wij zoeken een collega die initiatief toont, creatief is en uitstekende communicatieve vaardigheden heeft. Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau, met affiniteit voor informatietechnologie en bedrijfskundige informatica. Met minstens 2 jaar ervaring als Functioneel- en/of Applicatiebeheerder ben je in staat om processen te vertalen naar functionele inrichtingen. Kennis van financiële processen, met ervaring in Key2Financien en/of ERPx, is een pre. Als teamplayer kijk je verder dan je eigen taken en deel je jouw kennis enthousiast met anderen.