Ben jij gastvrij, klantgericht én op zoek naar een baan met betekenis? Wij zoeken een enthousiaste frontoffice medewerker burgerzaken! Van rijbewijzen tot geboortes, van verhuizingen tot reisdocumenten — jij bent hét aanspreekpunt voor onze inwoners. Wil jij het verschil maken aan de balie en zorgen voor een prettige, professionele dienstverlening? Lees snel verder en ontdek jouw nieuwe uitdaging!
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening – en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor álle inwoners.
Als frontoffice medewerker burgerzaken ben jij het gezicht van onze gemeente. Jij zorgt ervoor dat inwoners zich welkom voelen én snel geholpen worden. Je beoordeelt en verwerkt aanvragen voor rijbewijzen en reisdocumenten. Je houdt scherp in de gaten of alle documenten kloppen, volledig zijn en niet vervalst. Je verwerkt verhuizingen, aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en verstrekt gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP). Naast je werk aan de balie verricht je ook andere taken binnen het brede vakgebied van burgerzaken. Klantgerichtheid, nauwkeurigheid en plezier in je werk staan voorop. Jij maakt hét verschil in de ervaring van onze inwoners!
Wij zoeken een enthousiaste en gemotiveerde frontoffice medewerker met een klantgerichte instelling. Je hebt oog voor detail en kunt nauwkeurig werken. Een proactieve houding en goede communicatieve vaardigheden zijn essentieel. Ervaring in een soortgelijke functie is een pré, maar een positieve attitude is het belangrijkst. Ben jij die betrokken teamspeler die graag het verschil maakt voor onze inwoners? Aarzel dan niet en solliciteer!
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.