Als Content Marketeer bij Rabobank ben jij de schakel die privéklanten helpt naar een financieel gezonde toekomst. Je ontwikkelt duidelijke content en dienstverlening om klanten te begeleiden tijdens hun aanvraagprocessen. Je combineert marketingaspecten zoals het creëren van content en het analyseren van data om klantfeedback te begrijpen. Samen met een team van diverse experts, waaronder UX-designers en productmanagers, werk je aan een optimale klantervaring. Met hybride werktijden in Utrecht draag je bij aan de groei van Rabobank door niet-Nederlandse klanten toegang te geven tot onze producten en diensten.
Wij zoeken iemand met een bachelor- of masterdiploma en minimaal 2 jaar ervaring in digitale marketing. Je werkt data-gedreven, bent ondernemend, positief ingesteld en resultaatgericht. Je kunt je goed inleven in onze doelgroep en hebt ervaring met agile werken. Daarnaast ben je in staat om krachtige marketingcommunicatie-initiatieven op te zetten en uit te voeren. Vloeiend Engels is een vereiste. Deze functie is niet geschikt voor ZZP'ers en vereist hybride aanwezigheid in ons kantoor in Utrecht.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.