Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Civieltechnisch proj …

Logo Gemeente Breda

Civieltechnisch projectmanager

Gemeente Breda

Breda
 | 
01-07-2025
28 UUR REAGEER VOOR 11-06-2025 VIA DAS

Beschrijving

De afdeling Stadsingenieurs Breda is op zoek naar een ervaren civieltechnisch projectmanager die zelfstandig vier civieltechnische projecten kan realiseren binnen de dynamiek van een gemeentelijke organisatie. De rol omvat het integraal aanpakken van projecten van initiatief tot nazorg, waarbij projectbeheersing op verschillende gebieden zoals tijd, geld, kwaliteit, en risico's essentieel is. Je zorgt voor de inkopen van diensten en producten binnen goedgekeurde budgetten en rapporteert kwartaalresultaten aan de opdrachtgever. De te behandelen projecten omvatten reconstructies en aanpassingen in stedelijke omgevingen, met strikte deadlines en specifieke opleverproducten. Idealiter ben je bekend met de relevante wet- en regelgeving en heb je een kritische blik op kwaliteit en proces.

Vereiste profielbeschrijving

  • Afgeronde hbo-opleiding in civiele techniek.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als projectmanager of projectleider in de civiele techniek binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Minimaal 10 jaar ervaring met reconstructiewerkzaamheden en rioolvervanging in stedelijke gebieden.
  • Ervaring met verschillende contractvormen zoals de RAW-systematiek en bouwteamconstructies.
  • Kennis van aanbestedingsprocedures en Europese subsidieprojecten.
  • Zelfstandig, nauwkeurig, en ervaren in het leiden van projectteams.
  • Klantgericht, resultaatgericht en communicatief vaardig.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • Voor de inzet van zzp’ers heeft de gemeente Breda een contract met Haert BV (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp- contractmanagement. Haert BV gaat namens de gemeente Breda het contract met de zzp'er aan. De zzp'er gaat uren registreren in Flex West-Brabant en stuurt de factuur naar Haert BV. Met uw inschrijving verklaart u akkoord te zijn met het zzp-contractmanagement via Haert BV.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van Civiele techniek. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als projectmanager/projectleider civiele techniek. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 10 jaar ervaring met reconstructie werkzaamheden en rioolvervanging in een stedelijke omgeving. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met projectmatig werken, het leiden van projectteams en aansturen van externe partijen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van MS-office, SharePoint, risicomanagement en vaktechnische wet- en regelgeving. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft werkervaring met contractvormen zoals RAW-systematiek, bouwteam, UAV en/of UAV-GC. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft affiniteit met civieltechnische kunstwerken. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van aanbestedingssystematiek, anterieure overeenkomsten, Europese subsidieprojecten en vergunningstrajecten. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Je bent klantgericht, kwaliteitsgericht en communicatief vaardig. - Je hebt een kritische blik op kwaliteit en proces, - Je bent oplossings-en resultaatgericht, - Je kunt plannen en organiseren en hebt een flexibele instelling. - Je hebt een grote mate van zelfstandigheid en nauwkeurige manier van werken. - Je kunt plannen en organiseren en hebt een flexibele instelling. De datum vrijdag 20 juni en dinsdag 24 juni is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Je bent klantgericht, kwaliteitsgericht en communicatief vaardig.
  • Je hebt een kritische blik op kwaliteit en proces,
  • Je bent oplossings-en resultaatgericht,
  • Je kunt plannen en organiseren en hebt een flexibele instelling.
  • Je hebt een grote mate van zelfstandigheid en nauwkeurige manier van werken.
  • Je kunt plannen en organiseren en hebt een flexibele instelling. De datum vrijdag 20 juni en dinsdag 24 juni is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
01-07-2025
30-06-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
28 uur
reageer voor 11-06-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved